tiistai 30. huhtikuuta 2013

Misseilyä

Eipä mennyt eilinenkään niin kuin suunnittelin. Eli en päässyt peiton alle huilailemaan paljoa ennen kymmentä. Iltapäivä meni normaaleissa koti askareissa ja illalla meille tuli edustaja keskustelemaan katto remontista. Mä ajattelin et se kestää noin tunti - puoli toista, mutta ei, sehän oli kolme tuntia. Taisi viihtyä. Oli vähän nuorempi mies ja kehui heti tullessaan meidän tehtyjä remontteja, ja sanoi että on kivan näköistä. Mä yllätyin kun harvemmin miehiltä kuulee sellaista.

Tänään mä olen lähdössä katsomaan Miss Suomi- kiertuetta. Siis mä joka en ole missikisoja katsonut ainakaan kymmeneen vuoteen. Tämä tilaisuus nyt sattuu olemaan kuopuksen koululla. Neiti on ihan täpinöissään kyseisestä tilaisuudesta (ja pojat kateellisina). En edes meinannut mennä, mutta ex-naapuri eilen viestitteli illalla ja kyseli sinne. Nyt on sitten kamera ja vara patterit tossa odottamassa lähtöä.

Missit tuli käytyä katsastamassa. Oli ihan kiva tilaisuus. Neiti sai kaikilta nimmarit, ja pääsi ainakin osan kanssa kuvaankin. Jää varmasti mukavat muistot hänellekin. Pakko tunnustaa, että keräsin itsekin nimmarit. Siis meidän pojille. Tässäpä vielä ryhmä kuvaa. Tämän vuoden ehdokkaiden lisäksi kuvassa ovat hallitseva Miss Suomi sekä 2. perintö prinsessa parin(?) vuoden takaa.




 Nyt vielä viimeiset valmistelut vappuun.

Alhaalla on näin paljon koristeita



KatjaS



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti