maanantai 29. huhtikuuta 2013

Flunssa vaan pahenee

Mä jo luulin seläyttäneeni flunssan, mutta ei. Päin vastoin tänään on taas tuntunut pahenevan. Meneepä näillä näkymin vappu kivoissa merkeissä. No enpä kyllä muutenkaan meinannut mitenkään kovin railakkaasti juhlia.  Simaa voisi juoda. Sen teko on kyllä vasta suunnittelu asteella. Tosin esikoista lainatakseni vaikka tekisin sen vasta tänään, ehdin juoda sen ennen vappua. Mulla on paha tapa ruveta juomaan sitä heti kun olen saanut aineet sekoitettua. Meillä ei muut voi ymmärtää miten mä pystyn siihen. Ja miten mun maha kestää, kai se vaan on vuosien harjoittelun tulosta.

Tässä on nyt kuva siitä mun eilisestä palo ämpäri projektista. Murattikin on valmiiksi ostettu, kunhan isäntä vaan saa ripustettua ämpärin ulos.


Tota numero maalatessani innostuin taas numeroista, ja tein samaan syssyyn numerotarrat aputason laatikoihin.


Kyllä kummasti tuo musta elävöittää muuten valkoista kalustetta.

Eipä muuta kuin siman tekoon ja sen jälkeen peiton alle.

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti