keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Rakkautta

Meillä on sitten ekat siirappileivät leivottu tälle syksylle. Leivoinhan mä niitä keväällä ja kesällä synttäreille, mutta tämä oli  nyt ihan eri juttu kun niistä ei tullut auton eikä peukun muotoisia. Vanhempi neitokin kehuskeli eilen et tulee ihan joulun tuoksu kun paistetaan pipareita. Vielä pitäisi jaksaa odottaa pari kuukautta et se joulu tulis. Mä odotan sitä jo ihan innolla, olen niin joulu ihminen.



Eilen lisäsin ulos yhdet valot. Siihen terassilla olevaan oveen. Kuvat ei vaan onnistunut kunnolla kun oli pakko käyttää salamaa. En tiedä miksei tolla kameralla onnistu ilman salamaa otetut kuvat. Enkä viitsinyt lähteä vaihtamaan kameraa kesken.



Kävin muuten tänään hakemassa niitä valkoisia kiuaskiviä meidän sisäsaunaan. Meinasin jo eilen hakea, mutta liike oli muuttanut aukiolo aikojaan ja mä myöhästyin. Nyt pitää vaan pestä nuo ja yrittää saada ne vanhojen päälle jotenkin nätisti.



Sillä reissulla oli tietty pakko ottaa riski ja poiketa K-Raudassa. Melkein naapurissa kun kävi, niin eihän sitä voinut ohi vaan ajaa. No siellähän oli taas vaikka mitä. Huoh. Siis se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Siis ihan totaalista. Se vei mut mennessään. Eikä sitä eroa olis kestänyt kukaan. Ainakaan mä. Eli mun mukaani tarttui tämä ihanuus. En tiedä mihin sen ulkona laitan kun haluaisin sen jonnekin ikkunasta näkyvälle paikalle. Parasta olisi kun keksisin miten saan tuon sisälle. Laminaatti ei kyllä taida tykätä jos isken tuon piikit siitä läpi. Pakko vissiin odotella et isäntä kotiutuu reissultaan illalla. Jos hänellä olis idea siihen.



KatjaS


2 kommenttia: