torstai 23. tammikuuta 2014

En sitten malttanut

odottaa perjantaihin asti sinne remppa-aleen menoa. Eilen illalla sattui sopivasti olemaan auto käytössä, niin "pakko" oli mennä. Mielessä kun kaihersi koko ajan et jos siellä kuitenkin on jotain mitä mä tarviin. No pakko myöntää ettei ollut. Toisaalta ihan hyvä niin säästyi nekin rahat. Ei me kyllä vanhemman neidin kanssa ihan tyhjin käsin pois tultu. Neiti löysi itselleen tosi kivan laukun -70%. Ja mä tennarit samalla alella. Mä itse asiassa katselin niitä tennareita jo syksyllä, mutta en raaskinut ostaa kun ne ei niin täysin vieny mun sydäntä. Nyt ne sit lähti mukaan. Samaten mukaan lähti kauhee kasa sukkia, nekin - 70%. Niitä kölppäsin korista mahdollisimman paljon sopivan kokoisia. Sukat kun on mun mielestä kohtalaisen kalliita. Ja tuntuu et niiden laatu on kanssa vähän heikon puoleista. Välillä ei kerkee ekaa kertaa pesemään kun jo ovat rikki. Meillä on hyvä kun miesväelle ostaa (kaikilla kolmella sama sukka koko), läjä vaan pöydällä ja siitä saa valita kuka ottaa mitkäkin.


Asiasta taas ihan toiseen, kyllä on myönnettävä et noi hedelmät tuo tosi kivasti väriä elämään, vai mitä mieltä olette?



KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti