keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Spagetti purkki

Taas nähtiin viikonloppuna mitä tapahtuu kun isäntä menee keittiöön. Mulla on entinen spagetti purkki, sellainen kiva lasinen. Mä olen ihan muutaman viime viikon aikana nähnyt jossain kivan purkin (ihastelin mutta en ostanut kun mulla on jo), mutta mä en yhtään muista missä. Eilen kävin sitten kattelemassa josko löytäisin sen jostain. En edes muista millainen se oli, mut luotin siihen et tunnistan sen kun näen. No eipä näkynyt sitä mitä hain. Mut Sisustus Ideassa oli yksi valkoinen Brukan spagetti purkki. Enpä sit enää jatkanut sen etsimäni purkin metsästystä.



En mä nyt ihan pelkästään sen purkin takia kauppaan/kaupungille lähtenyt. Hain samalla kangasta nojatuolin päälliseen. Siis sen makkarissa olevan järkyttävän kulahtaneen/tummuneen. Ompelin siihen ihan vaan lakanan tyyppisen päällisen. On se ainakin puhtaampi, vaikkei kauneudella olekaan pilattu.



Tänään olin aamulla kuopuksen koululla äitienpäivä kahvilla. Oli todella hyvää sämpylää ja piparia (koululla leivottuja). Sen jälkeen kävin taas ruoka kaupassa, kuten muutama muukin ihminen. Prismasta sorruin ostamaan itselleni äitienpäivä kukan. Olen ihastellut samanlaisia jo viikon enkä enää pystynyt vastustamaan niitä. Aattelin et se on mulle hyvitystä kun jään kotiin isännän lähtiessä esikoisen ja miniä kokelaan kanssa laivalle. Kyllä muakin kysyttiin sinne, mutta toi risteily ei oikein ole mun juttu. Enkä olis kyllä halunnut noita muita keskenään kotiinkaan jättää. Eli mä jäin suosiolla kotiin.





Eipä muuta taas tällä kertaa.

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti