keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Leijonia ja kukkia

Posti toi eilen mun facessa voittamani t-paidan. Säästelen sitä huomista leijonien matsia varten.


Illalla postissa käydessäni piipahdin samalla Cittarissa ja ostin kukkia esikoiselta äitienpäivä lahjaksi saamaani    astiaan. Mun mielestä se on kivan näköinen maljakkonakin.

Preeriaruusuja

Tänään olinkin sitten auttelemassa äitiä pihahommissa. Tein sieltä mahtavan löydön (oli menossa polttoon). Juuri aamulla etsiskelin tarjotinta tai vastaavaa tiskipöydälle meidän kahvimukeja varten (mun, isännän ja poikien). Ne kun pyörivät ympäriinsä, ja isäntä, joka aamulla keittää kahvit, on kiukkuinen kun ne ovat kahvinkeittimen edessä. Muovi tarjotin oli vähemmän sopiva mun makuuni, ja mietin että käyn jostain hakemassa matalan puisen laatikon tai tarjottimen siihen. Mut eipä tarvinnutkaan kun löysin tämän: 


Maalia vaan pintaan niin hyvä tulee. 

Kävin tänään vähän ex tempore kesäpihalla hakemassa kesäkukkia. Hyvä yrittää siellä miettiä millaisia ruukkuja mulla on ja miten paljon. Kolme kukkurallista kassia kukkia tuli kotiin, nyt vaan jännätään riittääkö ne. Vai onko niitä ihan liikaa. Tarvii vaan hakea vielä multaa ennen kuin saan ne istutettua.

Nyt perheelle ruokaa massuun ja laatikkoa maalailemaan.

KatjaS




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti