tiistai 14. tammikuuta 2020

Valoa

Ennen joulua katselin kaupoissa erilaisia valo puita. Ja aaton aattona löysin mun makuuni sopivan alesta. Tämä oli mielestäni nimeltään Lumimarjapuu.



Seinäjoen reissulla Emma's & Mama's lla käydessä mun piti katsastaa paljon netissä näkynyt Joseph. Katsastinkin, ja päätin etten osta. Pari päivää päätös kaihersi mielessä. Maanantaina kun kotona menin koneelle ensimmäisenä esiin hyppäsi mainos Josephista. Enkä enää pystynyt vastustamaan, vaan tilasin sellaisen. Ja tässä hän nyt on, valaisemassa meidän rappusia.






Liikkeessä olevilla oli huivi kaulassa ja jonkin sortin säärystimet jalassa. Ne näytti niin kivoilta, et tein itse tälle ja huivin ja töppöset.


Valoisampia aikoja odotellessa.

KatjaS

4 kommenttia:

  1. Minunhan piti ostaa tuollainen puu, joulun jälkeisestä alesta, mutta kun viimein sain aikaiseksi aleen mennä olivat tietysti loppuneet...katsotaan, miten käy ensijouluna..:)

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen ostanut muutamia valo juttuja alesta. Samanlainen kanivalo valaisee myös meidän olohuoneessa. Mainostavat että mukava valo lapsille ja lastenhuonetta valaisemaan. Minä kirjoitinkin blogissani missä tämän esittelin että juuri sopiva minulle ja olohuoneen valoksi. 😁 Ihana kani en kadu ostoa kuten et varmasti sinäkään. Ihanat tossut ja kaulaliinan olet sille tehnyt, sopii hyvin myös eteiseen. 🤗

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valaisee kyllä tosi hyvin. Meillä tosiaan rappusissa, ja nyt näkee yöllä kulkea keittiössä ja yläkerran aulassakin.

      Poista