torstai 23. tammikuuta 2020

Astioita

Kuten varmaan olen joskus aiemminkin kertonut, niin astiat ovat mun heikkous. Ja viime vuoden lopulla ilmestyi Kastehelmi sarjaan uusia laseja. Kyllähän sen sitten tiesi miten siinä käy. Ennen vuoden vaihdetta ostin laseja puoli tusinaa. Se oli kyllä kannattava ostos. Sopivat meidän tiskikoneeseen paljon paremmin kuin Vernat.



Samaten sorruin ostamaan Iittalan Taika Siimes mukin. Meillä on ennestään Taika mukeja eri väreissä. Myös se Suomi 100 väri sekä juhla muki.



Kastehelmestä löytyi ennestään iso jalallinen lautanen, nyt ostin sen pienemmän.



Ja Teemaan valkoisen tarjoiluvadin.


Kaikille jopa löytyi paikka keittiön kaapeista, sinänsä ihan positiivista.

KatjaS

2 kommenttia:

  1. Minä olen myös astiahullu. Ihanat lasit sopisi varmasti myös meidän tiskikoneeseen ❤. Kastehelmestä minulla on vanhoja asetteja. Meillä on myös taikamukeja eri väreissä, sopivat hyvin teen juontiin mitä meillä pääsääntöisesti juodaan . Ihania ostoksia kertakaikkiaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meille on nyt kerääntynyt Kastehelmeä jonkin verran. Samoin Taikaa löytyy mukien lisäksi kulhoja.

      Poista