lauantai 11. elokuuta 2018

Pelakuu poikineen

Viikolla taas dyykkari minä pääsi vauhtiin. Töistä hävitettiin suurin osa myymättä jääneistä pelakuista, ja kuinka ollakaan niitä oli aivan pakko retuuttaa kotiin. Jäi kuva ottamatta niistä silloin kun toin, mutta voin vakuuttaa etteivät olleet kovin houkuttelevan näköisiä. Kaikissa oli melkoisesti kuivuneita lehtiä ja kukostuksia, mutta pienen nyppimisen jälkeen niistä tuli ihan siedettäviä.

uudet ruukut ostettu 

Keskiviikkona kannoin kotiin 3 ja torstaina 10. Yritin valita eri värejä, mutta mä olen tosi huono erottamaan aivan pieniä sävy eroja.


Tässä ne nyt ovat uusissa ruukuissaan odottamassa sopivaa säilytys paikkaa



Tässä muutama vanha, jotka myös olisi tarkoitus talvettaa

tässä on kolme eri ruukkua, mutta ovat niin lähekkäin etteivät erotu


Pelakuiden kanssa toin kotiin myös kaksi lankaköynnöstä. Vaihdoin nekin toisiin ruukkuihin, jos vaikka saisi menestymään pidemmän aikaa.



Vielä kun saan ne myöhemmin mahtumaan sisälle jonnekin. Voipi olla että tässäkin ahneella on p***ainen loppu 😅

KatjaS

9 kommenttia:

  1. Ihanat pelakuut. Minä olisin varmasti toiminut samoin .Ei silloin ajattele missä ne talvettaa. Toivottavasti onnistut talvetuksessa .

    VastaaPoista
  2. ...vaikka olisi p...ainen loppu, kannattaa aina yrittää, jos ilmaiseksi saa..:))

    VastaaPoista
  3. Hyvä kun ne pelastit:) Toivottavasti tuo talvetus onnistuisi! Leppoisaa sunnuntai-iltaa ja mukavaa alkavaa viikkoa♥

    VastaaPoista
  4. Onnea talvetukseen. Itse olen talvettanut ihan ikkunalaudoilla ja 75 % on selvinnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen talvettanut meidän kuistin ikkunalla. Nyt niitä on vaan niin paljon etten tiedä miten saan mahtumaan

      Poista