perjantai 27. kesäkuuta 2014

Pöytä

Mun eilinen kaapelikelan tuunaus oli huomattavasti helpompi kuin mitä alunperin luulin. Mä kun oletin, että mun pitää sahata kelaa pienemmäksi, mutta se olikin kokonsa puolesta just passeli. Eli hommaksi jäi vain maalata se ja kiinnittää pohjaan pyörät.


Mä mietin jo joskus talvella et toisin kelan keittiöön penkin päähän pöydäksi, mut se jäi silloin jostain syystä. No nyt mun innoittimena toimi tuo puulaatikko. Alun alkaen meinasin tuota laatikkoa olkkariin takan kulmalle, mut sit näin yhdessä blogissa puisen työkalupakin keittiössä. Siitä sit keksin et tuon laatikon voisi laittaa tuollaiselle pöydälle ja siihen kukkia. Eikä sitten muuta kuin tuumasta toimeen. Ja mä tykkään kyllä loppu tuloksesta. Ja vissiin tykkäs meidän vanhempi neitikin. Hän maalasi tänään itselleen kelan pöydäksi :)



Tähän loppun kuva meidän mutatoituneesta päivänkakkarasta. Siihen tulee joka vuosi tuo yksi tuollainen kukoistus.



Mukavaa alkavaa viikonloppua

KatjaS

4 kommenttia:

  1. Tosi ihana tuo kelapöytä!Mistä ihmeestä nuita keloja saa hommattua?

    Heh hauska kakkara!Meille ilmestyi tänä vuonna kirjavalehtinen puna-ailakki :D

    VastaaPoista
  2. Kaunein pikkupöytä mitä tiedän on juuri tuollainen kelapöytä ja sinulla ihanuus on onni sellainen omistaa!! ja vieläkin ihanempi kukkalaatikko sen päällä <3

    VastaaPoista