tiistai 25. maaliskuuta 2014

Siemeniä

Piipahdin eilen iltapäivällä Tokmannilla. Sieltä tarttui mukaan kolme ruukku narsissia, jotka nyt odottelevat pihalla ruukkuihin siirtoa. Lisäksi ostin muutaman pussin siemeniä. Olen itse asiassa jo useammasta paikasta katsellut vihanneskrassin siemeniä, mutta eipä vaan ole osunut silmiin, mutta nyt löytyi.


Samalla löytyi kyllä muutakin. Ja kukkia en edes katsonut :). Ajattelin kokeilla näistä osaa sisällä. Jos vaikka saisi jo tässä kevään aikana jotain vihreää lisää leivän päälle ja salaattiin. Osa näistä odottaa sitä kun vihdoin pääsee pihalle kylvämään.



Näiden yrttien lisäksi olen suunnitellut herneiden kylvöä sisälle. Kun vaan saisi sen verran aikaiseksi, että etsisi sopivat ruukut tai korit niille, ja kaivaisi multa pussin esille. No ehkä hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, tässäkin hommassa. Musta tosin tuntuu et mun suunnitelmat kestää nykyisin niin kauan et voisi ajatella niiden olevan jo 90 %:n valmiita :).

KatjaS

4 kommenttia:

  1. Tuota vihanneskrassia meinaan minäkin kylvää..:)

    VastaaPoista
  2. Minä oon talven mittaan hernettä kasvattanut sisällä ja syönyt sitä mukaa ne versot. On hyviä!

    VastaaPoista