torstai 26. syyskuuta 2013

Uusin aarre

Täällä oli eilen illalla ja tänään aamulla melkein 5 astetta pakkasta. Tuntuu se vaan tottumatta mahdottoman kylmältä, sisälläkin. Mä olen nyt parina päivänä poltellut takassa ja hellassa puita, et saatais huusholli lämpimäksi. Ruuanlaittokin siirtyy taas pikkuhiljaa kokonaan puuhellalle. Muutenkin talvi valmistelut jatkuu. Oli just eilen isännän kanssa puhetta et viikonloppuna pitää käydä tukkimassa kissa luukut. Joo, meidän talosta löytyy sellaiset. Talo on tolppien nokassa (vanhaa meren pohjaa) ja valesokkelissa on molemmilla puolilla 2 kissa luukkua. Ne on pakko peittää talveksi. Muuten pyörii sukat jalassa kun mereltä osuu sopiva tuuli.


Katto on oikeasti vihreä

Pääsee kauppaan lähtiessä krapaamaan
ikkunat :(

Grillinkin kansi aivan kuurassa

Koripaju ei kaiketi tykännyt pakkasesta, ainakin
lehdet näyttää apeilta

No nyt siihen mun uuteen aarteeseeni. Isäntä toi mulle eilen 30 litran maitotonkan. Enpä huomannut kuvata sitä ennen kuin olin laittanut siihen kukkasen. No erottuuhan se siltikin. Siis aivan mahtava. Vielä kun keksin miten saan kannen roikkumaan tohon sivulle (on siitä rikki).



Nyt mä painelen pakkaamaan tyynynpäällisiä ja verhoja muovilaatikoihin. Jos se vaikka kannustaisi isäntää tekemään kellariin lisää hyllyjä kun keittiö on "täynnä" laatikoita.

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti