torstai 22. elokuuta 2013

Sorruin sittenkin

Olipas eilen mukava ilta. Mulla oli kahvi seuraa ja maailma tuli taas laitettua oikealle tolalle. Eilen tuntui muutenkin että mun flunssa menee ohi, mutta eipä olis siinäkään pitänyt nuolaista ennen kuin tipahtaa. Tänään onkin taas ollut sellainen olo et huh-huh.

Kauppaan oli silti pakko lähteä. Sieltä sitten sorruinkin ostamaan itselleni piristykseksi ne istuin tyynyt penkkiin. On muuten aika metkaa että House-merkkiset tyynyt oli Prismassa euron halvemmat kappale kuin Terrassa.

Vanhoilla tyynyillä


Niissä on tällaiset kantokahvat

Apuri oli mukana, kuten hännästä näkyy

Aikast likellä vanhojen tyynyjen ja verhojen väriä.
Mä tykkään
Samalla reissulla tuli poikettua taas Jätti-Rätissä, mutta siellä ei ollut valkoista kudetta rullissa. Mulla on nyt varauksessa 10 rullaa mikäli sitä tulee ensi viikolla. No eipä nyt niin hirveesti harmita kun mulla on muutama kirja odottamassa lukemista ja pinkkiä lankaa lapasia varten (mikäli telkkarista sattuu tuleen jotain katsottavaa, muuten luen).

KatjaS

2 kommenttia: