maanantai 5. elokuuta 2013

Nyt on sellainen sisälläkin

Tässä taas nähtiin tämä mun malttamattomuus kun saan (tai mulle syötetään) jonkun idean. Eli eilen oli pakko sahata vanhasta heinäseipäästä pätkä pois ja neljä pientä nuolta (jep sahasin ihan itse ja olen mahdottoman ylpee siitä). Iltapäivällä sain maalattua kyltit ja illalla oli nimetkin paikoillaan. Nyt aamulla kävin ruuvaamassa seipään kaiteeseen kiinni, ja kyltit seipääseen.

Eli ensin seiväs paikoilleen

ja sitten kyltit




Nyt mun tarvii mennä yrittään esikoisen ovea paikoilleen, jotta saan lakattua sen. Meillä alkoi ylhäällä ovien puhdistus melkein kolme vuotta sitten. Silloin putsattiin kahden huoneen ja molempien vaatehuoneiden ovet. Ne mä lakkasin nyt keväällä (kesti hiukan). Tämä yksi ovi on jäänyt roikkumaan, mutta eilen iski inspiraatio sen kunnostamiseen. Ja parasta onkin noin inhottavat hommat tehdä noin vaan ex tempore. Ei tunnu lainkaan niin pahalta.

Loppuun vielä muutama saunaveikko jotka asustaa meidän ulkosaunassa.



KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti