keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Pihahommia

 Tässä nyt kuvaa niistä mun uusista dippilautasista.


Eilen piristettiin iltaa paistamalla iso pino räiskäleitä. Ja maistuivat muuten hyviltä pitkästä aikaa.



Joku taisi kaivata omaa aikaa ja rauhaa. Aikast pieni "yksiö".


Tänään onkin taas saanut tehtyä pihahommia. Ekana keräilin sipulit maasta. Laitoin ne niin aikaisessa maahan, et sai ottaa ylöskin jo nyt. Ja ihan hyvä sato näkyi tulevan. Paras tähän astisista sipuli sadoista. Ja osa oli ihan komeen kokoisiakin.


Ja kun nyt sain sipulit ylös, sain sen jälkeen paranneltua tota kasvimaatani. Tein sinne uudet käytävät vanhoista tiilistä. 


En malttanut hävittää ruohosipulia, vaan tein niille pieniä
"altaita" käytävän reunaan.

Linnutkin sai uuden kodin. Tämän pöntön teko alkoi jo edelliskesänä. Se jäi silloin kesken kun meillä ei ole sellaista poranterää jolla saisi tehtyä pönttöön reiän. Se terä puuttuu kyllä vieläkin, mut aattelin et telkkariohjelmissakin reikiä tehdään ihan vaan poranterän ja kuviosahan avulla, niin kyllä mäkin sellasen osaan. Ja sainhan mä sellasen tehtyä. Mikä laki muka määrää et linnunpöntön reiän on oltava pyöreä. Tämä on sellaista modernimpaa mallia.



Ja loppuun pari kuvaa mun liljoista. Jollette ole huomannut, niin mä olen ihan hurahtanut niihin.



Laittakaa kommenttia tulemaan mitä mieltä ootte näistä ainaisista kukkien kuvista. Jollette tykkää niistä, niin koitan vähentää niitä.

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti