torstai 24. heinäkuuta 2014

Ahkerana jäätelöllä

Me oltiin eilen tosi ahkeria noiden kolmen nuorimman kanssa (loput porukasta oli töissä). Saatiin siivottua meidän alakerta ennen puolta päivää, samalla kun paisteltiin kakkuja. Syy kuin jäätelö. Kävimme tilaamassa tulevan sankarin kuvat kiitos kortteja varten (tein ne eilen valmiiksi, nyt ne saa annettua vieraille juhlien jälkeen mukaan). Kuvien valmistumista pitää odottaa tunti, joten meillä oli aikaa kiertää torin ympäristöä ja ostaa ne jädet.

Ja kyllä kannatti taas. Mä ihailin talvella yhdellä kirppiksellä pyykkilautaa. Mut sen hinta (30) oli mun mielestä aivan liikaa, tai ainakin mun kukkarolle. No nyt näin yhdellä kirppiksellä sellaisen 7 €:lla. Vielä kun keksin sille paikan kotona :)


Lisäksi torilta lähti yhdeltä kauppiaalta mukaan pari rekisterikilpeä. Joo mä tiedän et edellisetkin odottaa vielä paikkaansa, mut silti nämä oli niin pakko ostaa ( 2 kpl/ 15 € ).

Ylempi on siltä vuodelta kun aloitin koulun
Kotona hommat jatkui taas tämän listan mukaan, niin kuin tänäänkin. Toivon mukaan tänään on siinä mielessä parempi päivä kuin eilen, ettei migreeni pääse taas yllättämään.


Eipä muuta, mä kipaisen onnittelemaan tuota meidän kuopusta. Neidillä on tänään 12 v-synttärit.

KatjaS

2 kommenttia: