Valmiit palat olivat nätisti olkkarin lattialla kuivumassa ja odottamassa silittämistä. Sekin homma oli pakko tehdä ennen Oskun sisälle tuloa, meidän herralla kun on joku ihme into lattialla oleviin kankaisiin. Esim. tilda hahmoja leikatessa se saattaa maata kankaan päällä "kaavana". Ja viimeksi reilu viikko sitten lyhensin isännän housuja lattialla niin yks makasi niiden päällä painona.
Tänään aamulla isäntä ruuvasi tuolien päälliset irti ja mä kiinnitin uudet kankaat. Ja pakko myöntää et ite tykkään niistä ihan mahdottomasti.
Mukavaa Pyhäinpäivää kaikille
KatjaS