Kuvat on ottanut vanhempi neitokainen, mä kun olin illan sisällä Oskun seurana (reppana pelkää pauketta, linnoittautui nytkin vaatehuoneeseen mattopinon päälle).
Oikein mukavaa alkanutta vuotta
KatjaS
| Vanhempi neiti kattoi ja kuvasi pöydän |
| Koristeita riittää vähän joka lähtöön |
| Tytöt olivat apuna koristelussa |