tiistai 9. tammikuuta 2024

Vähän myöhässä

 Vähän tulevat myöhässä mun joulukuvani ja - juttuni, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. 

Joulu meni mun osaltani aika totaalisesti mönkään. Mulle tuli joulun alusviikolla kova yskä ja päänsärky. Pari ekaa yötä en saanut aamu kolmen jälkeen nukuttua, päivät meni sitten ihan sumussa. Aattona mulla oli kuumetta. 

Mua harmittaa vieläkin kun lapsukaiset esikoisen perhettä lukuun ottamatta olivat meillä, ja mä vaan nukuin. 

Muutaman kuvan otin aattona kun toiset kävivät hautausmaalla.













Pian on kolme viikkoa mennyt tämän yskän kanssa. Ja nukkuessa. No jospa tästä vaikka alettaisiin toipua.

KatjaS


2 kommenttia:

  1. No voi harmillista kun sairastaa . Sait kuitenkin ihanan joulun laitettua . Toivottavasti paranet pian .❤️ .

    VastaaPoista