sunnuntai 14. maaliskuuta 2021

Polvituki

 Kerroinkin aiemmin ostaneeni Porin reissulla itselleni kunnon polvituen (nivelrikkoa oikeassa polvessa). Meillä on nyt yhteiseloa takana melkein kuukausi, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Polvi vaivaa aina välillä, mutta se nyt on sitä. Tukea käytän lähinnä vain kävelemässä käydessäni. Tai kun särkyä on enemmän. Ja nyt kun olen taas ollut töissä se on ollut käytössä päivät. 




Mutta tietysti nyt kun polvi on ollut parempi, mulla on ruvennut vaivaisenluu vaivaamaan. Et et voi muuta kuin todeta et on se kivaa kun vanhenee.

KatjaS

4 kommenttia:

  1. Minullakin on nivelrikko ja käytän lenkillä ollessani sellaista sidetukea. Hyvin on sekin vielä riittänyt. Nyt vaan ovat sormet alkaneet särkeä...vähän vääntyneet ovat jo olleet kauan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on polvet oikeen murheenkryynit. Jo ala-asteella todettiin löydät nivelsiteet. Nyt yliliikkuvuutta ja nivelrikkoa. Ihan kevyt tuki ei riitä, mutta tolla missä on ulkoinen tuki, pystyn kävelemään. Ilman jos käyn vajaan parin kilsan lenkin aamulla, loppu päivä menee särystä kärsien.

      Poista
  2. Minulla on myös tämä nivelrikko vaivana siellä ja täällä. Minulla on myös polvituli mutta on liian ahdas.Ranteissa on myös erilaisia tukia minulla ja ne on kyllä hyviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun käsivaivat johtuvat ahtaista olkapäistä. Oikeassa on lisäksi kroonisena tennis- ja golffari kyynärpää joka aina välillä oireilee.

      Poista