sunnuntai 5. huhtikuuta 2020

Tylsää

Kyllä on viimeiset pari viikkoa olleet tylsiä. Mä en ole saanut mitään aikaiseksi. Käsityöt ovat olleet tauolla käsien särkemisen takia, samoin suuremmat kotihommat. Vähän olen lukenut, mutta pääasiassa röhnötellyt ympäri taloa. Perjantaina ostin palapelin ja aloin kokoamaan sitä. Olisi ehkä ollut hermoille sopivampi joku värikkäämpi kuva kuin tuo muumit :)




Tässä mun röhnöttely kaveri. Nuorempi poika on riskiryhmäläisenä asustellut Masin kanssa meillä. On mukavampi kun tietää että hän on kunnossa ja apu lähellä jos jotain tulee.



Tänään on pakko ottaa itseä niskasta kiinni ja valmistautua huomiseen työn aloitukseen.

KatjaS

6 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä....ja palapelin ostoon..:)

    VastaaPoista
  2. On tämä outoa, kun Palmusunnuntaina yhtään trullia ei raitilla. Pupunen virpoi videoitse, paluupostissa tuli kuvia namusista ja seteleistä. Digipääsiäinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän suunnalla ei ole yleensäkään käynyt trulleja, joten eroa ei huomaa

      Poista
  3. Palapeli olisi monellekkin perheelle kivaa yhteistä puhaa. Siitä on kyllä vuosia kun olen niitä viimeksi koonnut ja hurjalta näyttää sinun valintasi ei ole oikein mitään kiinnekohtaa. Minulla ei ole ollut aika pitkä kun on kaksi paikkaa missä touhuta. Hyvää pääsiäistä sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole mun kasaaminen viikonlopun jälkeen oikein edistynyt. Tuntuu et mielenkiinto rupeaa loppumaan kun työ ei edisty. Hyvää pääsiäistä sinullekin

      Poista