sunnuntai 20. marraskuuta 2016

65 v juhlat ja ansiomerkki

Me olimme perjantaina isännän kanssa RJT:n (Rauman Jääkiekko tuomarit) 65-vuotisjuhlissa. Ruoka oli tälläkin kertaa hyvää ja seura mitä parhainta. Kerhon tilaisuuksissa on aina yhtenä ohjelmana erilaiset palkitsemiset. Tänä vuonna meilläkin isäntä sai ansiomerkin. Tämän edellytyksenä oli vähintään 15 vuotta mukana ja vähintään 30 peliä kaudessa,




Mä otan kyllä tästä kunniasta osan itselleni. Hänen aloittaessaan vuonna 2000, meillä oli kolme alle koulu ikäistä lasta (nuorin syntyi pari vuotta myöhemmin). Mä olin kuitenkin jo päivät lasten kanssa kotona, ja hänellä oli silti mahdollisuus olla iltaisin ja viikonloppuisin (joskus kaksikin peliä putkeen) jäähallilla. Parhaina kausina pelejä on 40-50, eli montaakaan Liigan tai A-nuorten peliä ei Raumalla pelattu ilman häntä.

Eilen juuri muisteltiin meidän kuopuksen ristiäisviikonloppua kun hän oli lauantaina molemmat pelit hallilla. Toimitsija naiset olivat kauhistelleet kun kuulivat meillä järjestettävistä juhlista, mutta mä olin tyytyväinen kun hänellä oli kolme vanhinta ekassa pelissä mukana ja mä siivosin kotona nuorimman kanssa. Niinä vuosina kun molemmat pojat vielä pelasivat tilanne oli vielä eri kun viikonloppuisin oli vielä 2-4 heidän peliään. Eli voitte kuvitella että meidän elämä oli elo-huhtikuussa melkoisen jäähalli painotteinen, eikä paljon vapaita viikonloppuja ollut.

Siinä ovat kaikki toimitsija hommista tulleet palkinnot

Mukavaa alkavaa viikkoa

KatjaS0

2 kommenttia: