torstai 26. helmikuuta 2015

Kauan odotettu

Tai no kauan ja kauan. Mutta onhan kuukausi pitkä aika, ainakin joskus. No tämän mun odotukseni kohde oli Viherkäisen GG uutuudet. Tammikuun lopulla käydessäni kyselin milloin heille tulee lisää tavaraa, ja silloin oli puhetta kuukaudesta. Olen nyt pari viikkoa seurannut ahkerasti facessa heitä, josko siellä olisi ollut jotain mainintaa, mutta ei. Tänään en enää malttanut odottaa, vaan suuntasin auton nokan heidän suuntaansa. Ja kyllä kannatti. Tavaraa oli tullut. Ja uusi kuvasto.

Mulla on vaan se paha puoli, et mä haluan joka lajia. Eli olen lateistakin yrittänyt ostaa aina erilaisia. No onneksi ne värien puolesta sopii hyvin yhteen. Ja nyt nuo teemukit. Just eilen puhelin et mä en ole niitä ostanut kun meillä on muita mukeja niin paljon. No eilen en vielä ollutkaan nähnyt näitä. Siis ihania.



Oli siellä muutakin uutta tavaraa kuin GG:t. Osa ei ollut vielä ehtinyt hyllyyn asti. Tai ainakaan saanut hintaa kylkeensä. Palvelu siellä kuitenkin pelasi taas todella hyvin, ja myyjä kaivoi hinnat mun löytöihini.

Tämä paperiteline muuttaa meidän saarekkeelle. Sen vieressä kun pääasiassa syödään aamu- ja iltapalat, ja välillä aina on tarvetta suttupaperille.



Ja pillejä ja vuokia ei yksinkertaisesti ole ikinä liikaa. Varsinkaan näin kivoissa väreissä.



KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti