keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Haastettu



Piia http://kodikkaastineliossa.blogspot.fi/ haastoi mut blogihaasteeseen nimeltä 11. Haasteen säännöt ovat seuraavat



1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa ja välittää tämä  haaste heille.
5. Sinun tulee kertoa blogissasi, ketkä haastat.
6. Et voi haastaa uudelleen sitä henkilöä, joka haastoi sinut.


Elikkä 11 asiaa musta:

1. Mä pelkään/inhoon hämähäkkejä, sisiliskoja ja käärmeitä. Jo niiden kuvat on ällöttäviä.

2. Olen mahdoton penkkiurheilija. Nytkin olen seurannut jäkiksen MM-kisoista kaikista peleistä osan.

3. Mulla on kausia jolloin luen taukoamatta. Saatan ruokaa laittaessakin olla kirja kourassa.

4. Kun saan jonkun omasta mielestäni hyvän idean, se pitäisi saada toteuttaa heti. 

5. Innostun aina keväällä kaikista puutarha jutuista. Syksyä kohden into kuitenkin laantuu ja jo kesäkukkien kastelu tuntuu ylivoimaiselta hommalta.

6. Lajittelen kotona kaikki roskat. Ja saatan kaivaa roskiksesta banaanin kuoret jos joku on ne vahingossa tiputtanut sinne.

7. Olen tarkka omista tavaroistani, ja siitä että ne ovat omilla paikoillaan. Tähän samaan kuuluu se että järjestän kaiken mahdollisen kirjoista mausteisiin aakkosjärjestykseen :)

8. Säilytän kaikkia mahdollisia muistoesineitä.

9. Juon aivan liian paljon kahvia.

10. Olen varsinainen kotihiiri, enkä viitsisi lähteä minnekään.

11. Inhoan helteitä. 


Piian kysymykset mulle:

1. Luetko enemmän sisustuslehtiä vai blogeja?
Molempia

2. Jos voisit matkustaa mihin vain, minne lähtisit?
Lontooseen

3. Lempijäätelösi?
Ehkä päärynä

4. Kotiasusi?
Mitä milloinkin kaapista löytyy

5. Onnistunein sisustusratkaisusi?
Jaa-a, enpä osaa sanoa

6. Onko sisustustyylisi muuttunut vuosien varrella? Jos on, niin miten?
On todellakin, suurimpana ehkä värien vähentyminen

7. Paras matkasi tai matkamuistosi?
Enpä osaa vastata tähän

8. Lempikukkasi?
Niitä on monia, neilikka, ruusu, hyasintti

9. Suurin sisustushaaveesi?
Ei mitään varsinaista

10. Ostatko ennemmin uutta vai tuunaatko vanhaa?
Sekä että

11. Älypuhelin vai tavallinen kännykkä?
Nyt jo niin tottunut älypuhelimeen, etten osaa enää olla ilman



Mä en taaskaan haasta ketään, vaan kaikki halukkaat saavat napata haasteen itselleen.


KatjaS


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti