sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Vihdoin valmis

Aloin varmaan pari kuukauttta sitten virkkaamaan torkkupeittoa 50-vuotislahjaksi. Jotenkin vaan innostus virkkaamiseen tuntui katoavan jonnekin. En tiedä johtuiko se siitä et olen onnistunut löytämään kaupasta vähän väliä mukavalta vaikuttavia ale-kirjoja, vai mistä. No eilen sain vihdoin peiton tehtyä (aikaa jäi vielä reilu kuukausi, joten mitään hätää ei ollut).



Olen itse tyytyväinen lopputulokseen, toivottavasti lahjan saajakin tykkää.

KatjaS

6 kommenttia:

  1. Kaunis!!
    Olen ylen ihastunut tähän malliin, suunnitelmissa oman tekeminen - joka kerta blogeissa uusia nähdessäni into vain kasvaa, niin nytkin!! :o)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana malli ja toteutus, voisinkin tehdä tuon mallisen kummipojulleni synttärilahjaksi! Mulla on vähän sama meininki et nuo projektit tuppaa pitkittymään, tein äidilleni Afrikankukka peiton tulevaksi äitienpäivälahjaksi ja samalla hamstrasin langat siskontytön peittoon mut en ole jaksanut tehdä siihen kuin vasta pari kukkaa...huoh, se pitäis olla toukokuun loppuun valmis et pakko aktivoitua kohta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein viime syksynä Afrikankukkia, mutta se jäi kesken kun yhdistäminen oli niin inhottavaa :). Enkä kyllä edes tiedä mikä siitä olisi tullut

      Poista