keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Vuosi vaihtui

Meidän vuosi vaihtui pitkälti perinteisissä. merkeissä. Alku illasta tosin kudoin kuopukselle uuden pipon. Neiti kun halusi välttämättä sellaisen jossa on iso tupsu. Melko lähelle takin väriä löytyivät langat.




Illalla testattiin isännän tekemä palju. Se ei ole vielä kokonaan valmis, eikä vielä edes lopullisessa paikassa. Mä en suostu uhraamaan kukkamaatani paljulle ennen kuin olen pelastanut alta muutaman kukan. Ja se onnistuu vasta keväällä. Kun palju on saatu paikoilleen, sen ulkokuori tehdään valmiiksi. Nyt sisäpuoli on jo kuitenkin sellaisessa kunnossa että testaus onnistui.


Loppuilta menikin (osa istui paljussa monta tuntia) telkkaria katsellen. Isäntä kävi vielä yöllä lapsukaisten kanssa ampumassa raketteja. Mä olin Oskun turvana sen ajan (reppana pelkää pauketta ihan mahdottomasti). Mä en itse muutenkaan liiemmin välitä raketeista. Alla olevat kuvat ovat vanhemman neidin ottamia.




Hyvää alkanutta vuotta

KatjaS

1 kommentti: