perjantai 17. tammikuuta 2014

Voihan päänsärky

Voi miten mä kadehdinkaan ihmisiä joilla ei ikinä ole päänsärkyä. Mulla on taas menossa kesto särky jakson kolmas päivä. Eli aamulla kun herää, on jo aivan mahdoton särky päällä. Se on kai taas jonkun sortin migreeniä. Se vaan kun siihen särkyyn ei silloin auta mikään. Nämä kesto säryt ovat kyllä huomattavasti vähentyneet sen jälkeen kun söin vuosi sitten puolen vuoden ajan migreenin estolääkettä. Ja tähän jomotukseen kun ei vaan totu millään. Meillä tätä päänsärky taipumusta on äidin puoleisessa suvussa. Äitini joskus lohdutti, että mummun helpotti kun täytti 70. Eli sen mukaan yli puolen välin ollaan jo, jipii. No joku lohtu sentään, mä pystyn (uskomatonta kyllä) lukemaan päänsärystä huolimatta. Johtuu varmaan siitä kun olen aina tykännyt lukea, ja aina kärsinyt näistä säryistä, niin on pakko ollut karaista itseään lukemiseen säryistä huolimatta.

Olipahan taas valitusta, mutta ajatus ei vaan tahdo kulkea kunnolla. Uusi postaus jahka pää alkaa taas toimia kunnolla, tai edes entisellä tasolla :)

KatjaS

2 kommenttia:

  1. Sama vika meidän suvulla...mammalla, äidillä, minulla ja tytölläni on migreeni.
    sitä äitikin on sanonut, että vanhempana helpottaa...:) Minulla ennen oli yhdenpäivän jaksoja, mutta yön aikana lakkasi, nyt sitten kestää muutaman päivän aina kerralla...tosi kurja tauti!

    VastaaPoista