Nyt oli jo pidempään ollut suunnitteilla ottaa keittiön pöydän yllä olevat tikkaat pois ainakin vähäksi aikaa. Niiden tilalle siirsin ikkunan edessä olleen telineen. Nyt tarvii vielä saada itsestään sen verran irti et käyn hakemassa kellarista tuohon ikkunan eteen toisen telineen (juu, niitä löytyy kellarista ainakin 2 erilaista).
Tikkaat vein olkkariin takan viereen odottamaan jotain härpäkettä päällensä.
Mukavaa viikon jatkoa
KatjaS