torstai 15. elokuuta 2013

Keskeneräistä

Eipä paljoa edistynyt mun tonttujen teko eilen. Tai no sen verran että sain kaavat valmiiksi. Ja kankaat leikattua, mutta ompelu jäi odottamaan. Meinasin illalla ruveta ompeleen, kun muistin et viimeksi saumuria käyttäessäni neula vääntyi ja kone lakkasi tekemästä tikkiä. Enkä viitsi ommella ompelukoneella.

Tämä pino odottaa ompelua

Onneksi tuli päivällä käytyä Jätti-Rätissä. Sinne oli tullut trikoo kuteita uusissa väreissä. Niistä valittiin vanhemman neidin kanssa kirkkaan pinkkiä kudetta hänen huoneensa mattoon. Sen mä sitten virkkasin illalla.


Väri ei erotu kuvissa kunnolla, se on
kunnon 80-luvun neon pinkki

Nämä odottavat pääsyä nuoremman neitokaisen huoneen matoksi.



KatjaS

2 kommenttia:

  1. Siis minä kävin tiistaina Jättirätissä...mitään mieleistä en kyllä löytänyt...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin paria kangasta niitä tonttuja varten. Sekä trikookudetta. Paria kangasta ihastelin, mutta en ostanut. Kangaskauppa on yksi mun heikkouksista, josta tulee ostettua "kaikkea kivaa" :)

      Poista