perjantai 12. heinäkuuta 2013

Kävin sitten eilen hakemassa lisää sitä öljyä. Ja oli kyllä kannattava reissu. Sain samalla uudet oksasakset voimasakset. Mun vanhoista katkesi viime viikolla terä. Yritin Fiskarssin sivuilta löytää osoitetta mihin palauttaa ne , mutta siellä käskettiin ottaa yhteyttä jälleen myyjään, joten mä painelin niiden kanssa K-Rautaan. Keskiviikkona kun kävin kyselemässä niiden perään, kerrottiin ettei ole saatu kesälomista johtuen mitään vastausta. Mutta eilenpä olikin, ja mä sain uudet. Nyt kelpaa leikkailla.

Päivällä mä öljysin ne puulaatat uudestaan. 

Tässä yhden öljy kerroksen jälkeen



Ja tässä kahden


Tämän "järjestely" vielä pohdinnassa

Alimmassa kuvassa olevan kelan piti olla sen kokoinen, että sopii terassilla olevan (täällä) pöydän viereen tuoliksi. Ei isäntä tietysti ollut kuullut et mä suunnittelin tuolia, vaan ainoastaan et pienempi kuin vanha kela. No tuli meinaamatta pöytä tännekin. Auttaa se tietty pyykkien kuivumaan laitossa ja pois keräämisessä.


KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti