keskiviikko 20. marraskuuta 2019

Kuvia muutamalta illalta


Mua on vissiin nyt syksyllä purrut joku "kävely kärpänen". Olen meinaan innostunut kävelemään enemmän kun ennen. Kävinhän mä kesälläkin Masin kanssa lenkillä, mut lähinnä vaan viikonloppuisin. Nyt olen reilut pari viikkoa käynyt joka ilta :)

Iltaisin on vaan niin pimeetä, varsinkin Petäjäksen suunnalla, et ollaan muutamana iltana kävelty vähän eri suunnassa.

Kuvat on otettu Suvitien varrelta. Tässä näkyy Syväraumanlahden venelaitureita. Ovat noin valaistuina melkoisen upean näköisiä.


Tykkään myös näistä istutuksista. Sopivat nuo heinät jotenkin niin hyvin meren rantaan.






Tässä vielä yksi penkki saman tien varrelta.


Loppuun vielä kunnon teinipeili meikäläisestä. Mä en siis ole ikinä tykännyt punaisesta, ja silti nyt kummasti mun lähes kaikki lenkki vaatteet ovat pinkkejä tai muuten punertavia.


KatjaS

4 kommenttia:

  1. Nyt onkin kiva lenkkeillä...kesällä liian kuuma..:)

    VastaaPoista
  2. Minä taas en ole kävellyt paljoakaa, enemmän pitäisi. Heinät on kyllä upeita kuvissasi ja punaisesta väristä taas minä pidän paljonkin. Hyvin sinulla on heijastus nauhaa, mikä on hyvä kun on niin pimeää. Turvallisia lenkkejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen nyt innostunut kävelystä. Ja on pakko yrittää pitää jalat edes jossain kunnossa et pystyy liikkumaan. Se on sitä kun ikää tulee :)

      Poista