perjantai 15. marraskuuta 2019

Aina käy näin


Mä en tajua miten mulle käy aina näin kun jään töistä pois. Siis alan järjestellä kotona paikkoja. Siirrän tavaran paikasta A paikkaan B ja siellä olevan tavaran taas edeltä pois ja sitten kaikki näyttääkin tältä kun alla olevissa kuvissa.



Kenkiäkin tuntuu kuistin kaapista löytyvän aina ihan mahdottomasti. Ja osasta mulla ei ole tietoakaan kenen ne on, tai mahtuuko jonkun jalkaan.


Samoin kun löytyy kierrätykseen menevää paperia ja pahvia. Tai ihan vaan roskiin menevää tavaraa. Ja vaikka taas on ulos kannettu kassi ja laatikko kaupalla kaikkea, tilaa ei ole tullut oikeastaan yhtään.


Tällaista tällä kertaa, mä jatkan tämän kaaoksen selättämistä et pääsen siivoomaan lattiatkin.

KatjaS

4 kommenttia:

  1. ...hmmm...ei tuo töistä kotiin jäämisestä johdu...meillä sama rumba menossa....enkä ole töissä..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On meillä välillä muutenkin, mutta varsinkin näin kun tuntuu olevan enemmän aikaa :)

      Poista
  2. Meillä useimmilla on aivan liian paljon tavaraa. Minä olen yrittänyt laittaa kiertämään nyt jo mukavan määrän ja lisää laitan talven mittaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tulee kanssa välillä sellainen olo et laitan tavaraa kiertoon

      Poista