tiistai 5. elokuuta 2014

Liitutaulu

Meidän on esikoinen nyt kesän aikana ruvennut kulkemaan meidän toisen pään ovesta. Mä en ikinä tiedä onko hän kotona vai ei. Ja sit mä aina kyselen aamulla millon hän on tullut yms. Hänpä hauskana poikana teki mulle yhteen vihkoon kellokorttinsa, jossa lukee milloin on lähtenyt ja tullut. Oikea vitsiniekka :)


Tosta sit sainkin idean liitutaulusta pukuhuoneen oveen. Siihen saa laittaa jonkun merkin kun on lähtenyt. Mä en sitten turhaan huutele syömään tai saunaan tai vastaavaa. Kotoa löytyi juuri sopiva pala ohutta vaneria. Sen mä maalasin liitutaulumaalilla. Isäntä teki listoista kehykset. Ne mä maalasin valkoiseksi. Nyt tarvii vielä tehdä tuohon alareunaan pieni pussi johon saa laitettua liidun ja jonkun liinan jolla taulun saa pyyhittyä.




KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti