sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Viikonlopun viettoa

Tänä viikonloppuna ei niin hirveästi ole tullut vietettyä aikaa perheen kesken. Eilen lähdettiin isännän kanssa käymään veljeni mökillä. Nuorempi neitokainen lähti sinä aikana pariksi yöksi kavereidensa mökille. Vanhempi neiti lähti myöhemmin kaverinsa luokse yökylään. Esikoinen oli eilen ensin päivän töissä, kävi kotona piipahtamassa ja lähti työharjoitteluun.

No oli meillä eilen iltapäivällä pihalla jotain seuraa. Lokeilla näkyi olevan jotkut kokoontumislennot täällä.

Kuvassa näkyy vain pieni osa niistä

Tänään onkin touhuttu koko päivä pihalla. Isäntä on tehnyt paljun pohjalle ritilää ja mä olen vaan puuhastellut pihalla muuten.

Aikast rehevän näköistä, mä tykkään


Karannut kukoistus

Ja tästä alla olevasta mä olen tosi iloinen. Meillä on ollut 2 pensasmustikkaa jo monta vuotta. Ja tänä vuonna ne kukkivat molemmat ekaa kertaa. Saas nähdä saadaanko satoa. Mä olisin tyytyväinen yhteenkin mustikkaan.


Ja tietysti pomokin oli paikalla. Milloin missäkin salaa vahtimassa toisten työntekoa.


KatjaS

1 kommentti:

  1. Todella kaunis piha, tuun aamulla livenä katsomaan sitä :-) T: Sari

    VastaaPoista