sunnuntai 21. maaliskuuta 2021

Anelmaisia

 Olen varmaan pari vuotta jo suunnitellut kutovani Anelmaiset. Ohjeenkin sain jo reilu 1,5 vuotta sitten. Aloitus vaan on jäänyt. Kolmisen viikkoa sitten ajattelin kokeilla. Eikä se niin paha homma ollutkaan.  Näistä vaaleanpunaista puuttuu vielä nauha. Ja muutenkin kun ekat olivat valmiit, aloin katsoa ohjetta paremmin, multa puuttuu ohjeesta nilkassa oleva kukkaraita. No ihan nätit ovat ilman sitäkin.





Ennen näitä tein muutamat normi sukat vähän pidemmillä varsilla.



KatjaS



3 kommenttia:

  1. Kerrassaan hienot. Minä olen tehnyt kahdet anelmaiset ihan omasta päästä laitoin postauksenkin niistä. Nyt minulla on myös menossa yhdet vaaleanpunaiset ja ajattelin että niiden kanssa ei sovi kuin valkoinen lanka kaveriksi. Olin väärässä nämä sinun on minusta jopa paremmat näkyy kuviot paremmin kun on mustaa mukana. Laitan blogiin kuvia kun saan valmiiksi. Nuo muutkin on kyllä kivoja perus-sukkia mitä tarvitaan aina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 😊. Muistan nähneeni kuvia sun anelmaisista. Mun mielestä harmaakin sopii vaaleanpunaisen kanssa. Itse olen nyt etsinyt jotain kivaa sukkaohjetta, mutta en ole löytänyt mieleistä.

      Poista