perjantai 11. lokakuuta 2019

Roosa nauha 2019

Tänä vuonna mun kaikki Roosa nauha ostokseni ovat olleet Airamilta.

Meidän Suomi 100 termarista alkoi korkki falskaamaan, enkä onnistunut löytämään siihen uutta. Päätin sit ostaa uuden termarin kun näin tämän Roosa nauha väreissä olevan.


Tämä juomapullo on varmasti kätevä jos vaikka ensi kesänä on kuumaa. Sopii hyvin käytettäväksi töissä sekä pyörä- ja kävelylenkeillä.


Tätä retro lamppua olen ihaillut jo aiemmin, mutta ostaminen on jäänyt.


Otsalamppu on näppärä laittaa käteen kun pimeällä käy kävelemässä. Ja varsinkin Masin kanssa käydessä on hyvä kun valon avulla löytää siivottavat läjät paremmin :). Plussaa tässä on mun vanhaan verrattuna vielä se että tämä on ladattavaa mallia.


Tässä vielä koko tämän vuoden saalis.


KatjaS

2 kommenttia:

  1. Ihania ovat kaikki! Itse ostin vain Roosa-nauhan ja mies menossa myymään nauhoja illan jääkiekko-otteluun..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen viime vuosina ostellut monenlaista sini tuotteen Roosa nauha välinettä, mut nyt nämä Airamit oli niin kivoja et piti ostaa

      Poista