sunnuntai 30. syyskuuta 2018

Alesta löydettyjä

Tässä jokin aika sitten työkaveri vinkkasi et oli kauppa reissulla ostanut alessa olleita Kastehelmi tuikkukuppeja. Mä olin samana iltana menossa ruoka ostoksille ja tietty oli pakko koluta ale jutut läpi. Mukaan lähtikin 3 Kastehelmeä.


Tästä kuvasta uusia ovat molemmissa reunoissa olevat


tästä taas keskimmäinen


Samalla kertaa katselin paria mariskoolia, mutta jätin ne ostamatta. Parin päivän mietinnän jälkeen piti nekin käydä hakemassa

lohenpunainen

omenanvihreä

Onpahan taas vähän lisää mistä pyyhkiä pölyjä 😀

Mukavaa alkavaa lokakuuta

KatjaS

4 kommenttia:

  1. Minulla on Kivi-tuikkukuppeja ja vaikka niitä jo on, haluan aina vaan lisää. Tuollainen vihreä mariskoolin omistan myös..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multa löytyy niitäkin ihan mukava määrä. Eri värejä ei kyllä kovin montaa. Jossain vaiheessa vain kyllästyin niihin ja jemmasin ne yhteen laatikkoon :)

      Poista
  2. Kastehelmituikkukippoja minulla ei ole mutta kauniita ovat. Mariskooleja on isompia ja pienempiä myös tuo omenanvihreä. Esillä eivät ole kuin muutama kerrallaan. Juuri sentakia kun ne keräävät pölyä .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään et ovat näkyvillä ja saan ihastella niitä. Siivotessa ne ei kyllä ole lainkaan niin kivoja :)

      Poista